דורית פריצקי

052-6221200

לוגו דורית פריצקי אמנות לחללים מעוצבים

052-6221200

תוכן עניינים

לוגו 20 שנות יצירה אמנותית דורית פריצקי

אודות הכותבת:

דורית פריצקי

דורית פריצקי

ציירת ומעצבת רב תחומית, יוצרת אמנות דיגיטלית ואמנות מודרנית עכשווית. דורית מציירת ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורים באקריליק וציורים דיגיטליים בכלים טכנולוגיים ממוחשבים. עבודות הווידאו ארט של דורית מיוצגות בפריז על ידי גלריה ArtPoint ועבודותיה מוצגות בחללים ציבורים.
ציוריה מקוריים ומתאפיינים בצבעוניות מרהיבה, מרקמים, שקיפויות ומשחקי אור וצל היוצרים אווירה מהפנטת בכל מקום בו יצירותיה מוצגות. ציוריה נרכשו לבתים יוקרתיים, בתי עסק, לחללים ציבוריים: לובאים, מסעדות ומשרדים.

חתימה באנגלית של דורית פריצקי

אהבתם? שתפו את המאמר עכשיו!

ציור אבסטרקט גדול יעניק עוצמה אמנותית

ציור אבסטרקט גדול מרשים ועוצמתי

אם אתם רוצים לחולל שינוי, מהפך עוצמתי ואמירה ייחודית שהיא רק שלכם, בחירת ציור אבסטרקט גדול מידות יתן את המענה הויזואלי. אתם צריכים רק קיר גדול מעל 2 מטר גובה ורוחב.

ציור אבסטרקט גדול מעל הספה בסלון
ציור אבסטרקט גדול "ואדי רם"

בחירת ציור אבסטרקט מופשט גדול מידות תהיה אידיאלית עבור מי שהצהרה אמנותית חשובה לו. 

שיקול חשוב בבחירת האמנות המופשטת עבור הבית שלכם הוא העיצוב הכללי של החדר. מהי פלטת הצבעים הנמצאת בחלל? ואיזו תאורה יש בחדר? על מנת להבטיח שיצירת האמנות משלימה את האלמנטים האלו. יצירת האמנות הגדולה שתבחרו תאזן את החלל ותגרום לו להיות יותר מגובש ויזואלית והרמונית.

ציור אבסטרקט גדול ועוצמתי נותן עניין ואופי בחלל

ציור מופשט אבסטרקט היא סגנון ציור שאינו מייצג נושא או סצינה מפורשת. ציור האבסטרקט מייצג רגש או רעיון אמנותי של האמן המבטא אותו באמצעות צורות, צבעים ומרקמים שונים בכדי להעביר את הרעיון.

אמנות מופשטת בקנה מידה גדול מתייחסת לציורים מופשטים, אלו יצירות אמנות אחרות שגודלן גדול משמעותית מיצירות אמנות טיפוסיות באותו מדיום. אמנות מופשטת היא צורת ביטוי אמנותית שאינה מתארת אובייקטים או דמויות הניתנות לזיהוי, אלא מסתמכת על צבע, קו, צורה ומרקם כדי ליצור עניין ויזואלי ולעורר רגשות אצל הצופה. אמנות מופשטת בקנה מידה גדול מאופיינת בדרך כלל בגודלה הגדול, מה שיכול להפוך אותה למרשימה ומשפיעה במיוחד. סוג זה של אמנות נמצא לעתים קרובות בחללים ציבוריים, כגון גלריות, לובאים בתי יוקרה או במשרדי חברה, שם הוא יכול להוסיף אלמנט ויזואלי ייחודי לחלל.

איך זה יכול לייצר אמירה אמנותית לחלל שלי?

אמנות מופשטת בקנה מידה גדול יכולה ליצור אמירה בבית שלך על ידי יצירת נקודת מיקוד בחדר. היצירה הגדולה תוסיף גם תחושה של דרמה ונועזות לחלל שלך. חישבו על הצבעים, הצורות ונושא היצירה וכיצד היא תשתלב עם עיצוב הפנים הכללי בחלל. מה הטון ואיזה אימפקט תרצו בחלל. חישבו  על האווירה שתרצו ליצור בחדר וכיצד תתרום האמנות לאווירה הזו. 

אחת הדרכים להצהרה אמנותית היא לבחור יצירת אבסטרקט צבעונית גדולה ומרשימה שתמשוך את העין של הצופה. היצירה תכניס אנרגיה תוססת לחלל שתמשוך את הצופה פנימה. לחלופין, תוכלו לבחור ביצירה שקטה ועדינה יותר, שמכילה פלטת צבעים רכים ושקטים יותר שיוצרת תחושה של רוגע ושלווה.

אפשרות נוספת היא לבחור ביצירת אמנות מופשטת מפתיעה, יוצאת דופן או בלתי צפויה. יצירה כזאת תעורר עניין רב. מובטח לכם כי האמירה האמנותית הנועזת שלכם לא תשכח בקלות.

קבלו מספר טיפים לבחירת  ציור האבסטרקט הגדול לסלון שלכם:

  1. קחו בחשבון את גודל הקיר שיש לכם. וודאו שהיצירה נראית טוב בפרופורציה מתאימה לגודל הקיר וגודל החדר. שילחו תמונה וקבלו הדמיה ללא עלות בה תוכלו להתרשם כיצד תיראה היצירה הגדולה ממש אצלכם.
  2. צבעוניות היצירה: בחרו יצירת אבסטרקט המשלימה את פלטת הצבעים שיש לכם בחדר.
  3. סגנון עיצוב הפנים שלכם: בחרו יצירה אמנות שמתאימה לסגנון ולעיצוב. אם החלל מעוצב בסגנון מודרני ומינימליסטי רצוי לבחור ביצירת אמנות מופשטת עם קוום נקיים ופלטת צבעים יותר מוגבלת.
  4. שימו לב לאווירה שתרצו ליצור: האם אתם מעוניינים ליצור אווירה שמחה ומפתיעה עם צבעוניות עשירה או אווירה רגועה יותר עם צבעוניות עדינה ושקטה.
  5. את יצירות האמנות  שלי ניתן להתאים תקציבית ולהדפיסן על חומרים שונים כגון קנבס, או אלומניום ובכך להוזיל משמעותית את הציור שבחרתם.
  6. סמכו על האינסטינקים שלכם, בחרו ביצירת אמנות מתוך המבחר והמגוון  בגלריית אמנות לחללים מעוצבים  בחרו בציור שאהבתם ושמדבר אליכם יותר מהכל – הוא יעשה את השינויי ויחולל עבורכם את השינוי. היצירה שתבחרו היא זו שמשקפת את הסגנון האישי שלכם והאמירה האמנותית שאין לכל אחד.

ציור צבעוני מורכב על גבי הקיר בלובי

בגלריה שלי תמצאו מגוון של סגנונות וגדלים מודרניים מופשטים של ציור, החל מציורי אווירה, ציורי קיר בקנה מידה גדול ועד לציורי אקריליק על קנבס המושלמים לבית שלכם.

להלן כמה תשובות לשאלות של לקוחות שיעזרו לכם בהזמנת הציור לבית

איך אפשר להתאים לי ציור לבית?

להתאמת ציור עלי לראות את החלל שבו ימוקם הציור וכן את פלטת הצבעים הנמצאת בחלל. לשמוע מכם מה הסגנון שאהבתם בגלריה ואיזו אווירה אתם רוצים ליצור אצלכם. שילחו לי בווטסאפ צילום החלל שלכם ותקבלו ללא עלות הדמיה של הציור שאהבתם בחלל שלכם.

מה זה ציור דיגיטלי?

ציור דיגיטלי אני יוצרת בעזרת תוכנות גרפיות ובעזרת לוח ציור דיגיטלי. היתרון בטכניקה זו היא שניתן לשנות ולהחליף צבעוניות בהתאמה אישית לאווירת הבית.

על מה הציור מודפס?

את הציורים לבית אני מדפיסה על חומריים עכשווים ומודרניים כגון: אלומיניום (אלוקובונד) קל משקל, בעובי של 3 מ”מ, פרספקס בעוביים משתנים, או קנבס. ההדפסות במכונות UV איכותיות שאינן דוהות.

האם אפשר לתלות מיד את הציור?

בהחלט כן, ציורים על אלומיניום ופרספקס מגיעים עם פס תליה אחורי נסתר המורחק מהקיר – ליצירת אפקט מרחף. ציור על קנבס מגיע עם מסגרת עץ וחוט תליה אחורי.

כן, זאת בהחלט משימה לא קלה, ואם אתם לא יודעים במה לבחור, ומה מתאים לכם, אל תהססו ליצור קשר, דברו איתי ויחד נדייק את בחירת הציור הנכון עבורכם.

מוזמנים לבקר בגלריה שלי, לבחור ציור יפה לבית שלכם, ממגוון הסגנונות: ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורי אקריליק, ציורים דיגיטלים או ציורי אווירה. הגשימו את החלום. מוזמנים להתרגש מציור מקורי בבית שלכם, מהצבעים והדמיון. בבחירת הציור הנכון תיצרו את השינוי ותהפכו את הבית שלכם למזמין יותר, מיוחד ומרשים יותר, כי הרושם הראשוני כן קובע!

×

היי, כאן דורית 😃

×
דילוג לתוכן