דורית פריצקי

052-6221200

לוגו דורית פריצקי אמנות לחללים מעוצבים

052-6221200

תוכן עניינים

לוגו 20 שנות יצירה אמנותית דורית פריצקי

אודות הכותבת:

דורית פריצקי

דורית פריצקי

ציירת ומעצבת רב תחומית, יוצרת אמנות דיגיטלית ואמנות מודרנית עכשווית. דורית מציירת ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורים באקריליק וציורים דיגיטליים בכלים טכנולוגיים ממוחשבים. עבודות הווידאו ארט של דורית מיוצגות בפריז על ידי גלריה ArtPoint ועבודותיה מוצגות בחללים ציבורים.
ציוריה מקוריים ומתאפיינים בצבעוניות מרהיבה, מרקמים, שקיפויות ומשחקי אור וצל היוצרים אווירה מהפנטת בכל מקום בו יצירותיה מוצגות. ציוריה נרכשו לבתים יוקרתיים, בתי עסק, לחללים ציבוריים: לובאים, מסעדות ומשרדים.

חתימה באנגלית של דורית פריצקי

אהבתם? שתפו את המאמר עכשיו!

השקעתם בתכנון ועיצוב פנים ומה עם הציורים לבית

מתוך כתבה ב"בבלוגר" -Blogger

דאגתם להשקיע בבית, הבאתם מעצב/ת פנים או אדריכל/ית שעיצב ותכנן לכם את הבית, את המרחב האישי שלכם. תכננתם מטבח, ספריה, תאורה. עברתם יחד על פלטת הצבעים ולוחות השראה שאתם אוהבים, בחרתם גוונים וצבעים. רכשתם רהיטים, אבזרתם את הסלון באקססוריז ושטיח, על הכל חשבתם… וכשהגעתם בסוף בסוף לנושא הציורים, אמרתם :"תודה רבה, מכאן אנחנו כבר נסתדר בעצמנו".  

ציור לבית, ציור דיגיטלי פנטזיה ביער בחלל הבית מעל הספה בסלון
ציור לבית, ציור דיגיטלי פנטזיה ביער בחלל הבית מעל הספה בסלון

האם לבחור בציור אבסטרקט מודרני לבית?

נושא הציורים לבית נשכח, או הודחק ואף פעם לא מצאתם את הזמן להשקיע ולבחור בציור הנכון. ואז התחלתם להתלבט, במה לבחור? האם ציור גדול? האם ציור אבסטרקט או ציור עם קונספט מובהק? היכן נתלה אותו? באיזה גובה? מה יהיו הגוונים של הציור? האם להתאים לספה? האם כדאי לבחור בציור אבסטרקט מודרני? או אולי בציור אווירה שיתחבר עם הגוונים שלנו בבית? האם נבחר בציור מקורי אקריליק על קנבס? או אולי בהדפס? ואז התחלתם לשאול חברים ובני משפחה וראיתם שהנושא גדול עליכם. 

הסלון הוא מרכז החלל בו אתם מארחים חברים ומשפחה והוא נראה לכם פחות מזמין, אתם מרגישים שמשהו לא עובד בחלל, הסלון נראה אנמי, והקירות נשארו משעממים… אך בעיקר אתם מרגישים תחושת החמצה שהסלון שלכם נראה כמו של כולם. אתם רוצים להשלים את העיצוב הכולל, ולקבל חוויה נעימה. חוויה כוללת של אווירה מרגשת חמה.

איזו אווירה יתן לכם הציור שתבחרו לבית

זכרו כי יש משמעות גדולה לציור שתבחרו לבית, מה האווירה שאתם רוצים ליצור בחלל, האם אווירה תוססת ושמחה על ידי ציור אבסטרקט צבעוני וגדול שמשאיר רושם עז. או אולי בציור אווירה שיתמזג עם לוח ההשראה ופלטת הגוונים שיש לכם במרחב. הציור שתבחרו הוא זה שיעיד עליכם יותר מכל, הבית שלכם הוא כמראה, בבואה של עצמיכם ומשקף את מי שאתם. הציור שתבחרו יעיד על אופייכם, אישיותכם וטעמכם האמנותי.

אז בואו נדבר, בשיחה נבין באיזו אווירה אתם מעונינים? מה אתם רוצים שהציור ישדר ויקרין, מה הסגנון שהכי מתאים לכם, ציור דיגיטלי, ציור אווירה או ציור אבסטרקט מודרני? על איזה קיר כדאי למקם את הציור ובאיזה אופן להדפיסו. האם ניצור שפה אחידה עם מקצב נכון בחלל, את העבודה הזאת השאירו בידי, זאת המומחיות שלי. במיומנות מקצועית אעניק לכם ייעוץ מקצועי ואישי לאורך כל התהליך שיעזור לכם לדייק ולמצוא את הציור הנכון עבורכם. 

אם ראיתם ואהבתם ציור מסויים מהגלריה שלי אך הגודל אינו מתאים לקירות שלכם, נוכל בהתאמה אישית לשנות ולהחליף גוונים או צבעים שיתאימו לפלטת הצבעים שבחרתם עם מעצב הפנים שלכם. כל היצירות שלי בגלריה הינן מקוריות, ובלעדיות שלי. להתרשמות מלאה שילחו אלי צילום של הקיר שלכם ותקבלו הדמייה ללא עלות שתשים קץ לכל הלבטים והחששות שלכם – "הדמייה אחת טובה מאלף מילים" שתמחיש לכם כיצד היצירה שבחרתם תיראה אצלכם. איכות גבוהה של ההדפסים על חומרים שאינם דוהים, במדפסות צבע איכותיות.

לפעמים כל מה שצריך להקפיץ ולשדרג את החלל שלכם זה ציור אבסטרקט מודרני, מעניין ומסקרן, שיגרום למתבונן ולכם התרגשות וחוויה שאין לכל אחד. הכניסו יופי ואופי למרחב האישי שלכם ותתחילו לקצור מחמאות.

להלן כמה תשובות לשאלות של לקוחות שיעזרו לכם בהזמנת הציור לבית

איך אפשר להתאים לי ציור לבית?

להתאמת ציור עלי לראות את החלל שבו ימוקם הציור וכן את פלטת הצבעים הנמצאת בחלל. לשמוע מכם מה הסגנון שאהבתם בגלריה ואיזו אווירה אתם רוצים ליצור אצלכם. שילחו לי בווטסאפ צילום החלל שלכם ותקבלו ללא עלות הדמיה של הציור שאהבתם בחלל שלכם.

מה זה ציור דיגיטלי?

ציור דיגיטלי אני יוצרת בעזרת תוכנות גרפיות ובעזרת לוח ציור דיגיטלי. היתרון בטכניקה זו היא שניתן לשנות ולהחליף צבעוניות בהתאמה אישית לאווירת הבית.

על מה הציור מודפס?

את הציורים לבית אני מדפיסה על חומריים עכשווים ומודרניים כגון: אלומיניום (אלוקובונד) קל משקל, בעובי של 3 מ”מ, פרספקס בעוביים משתנים, או קנבס. ההדפסות במכונות UV איכותיות שאינן דוהות.

האם אפשר לתלות מיד את הציור?

בהחלט כן, ציורים על אלומיניום ופרספקס מגיעים עם פס תליה אחורי נסתר המורחק מהקיר – ליצירת אפקט מרחף. ציור על קנבס מגיע עם מסגרת עץ וחוט תליה אחורי.

כן, זאת בהחלט משימה לא קלה, ואם אתם לא יודעים במה לבחור, ומה מתאים לכם, אל תהססו ליצור קשר, דברו איתי ויחד נדייק את בחירת הציור הנכון עבורכם.

מוזמנים לבקר בגלריה שלי, לבחור ציור לבית שלכם, ממגוון הסגנונות: ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורים דיגיטלים או ציורי אווירה. הגשימו את החלום ,מוזמנים להתרגש מציור מקורי בבית שלכם, מהצבעים והדמיון. בבחירת הציור הנכון תיצרו את השינוי ותהפכו את הבית שלכם למזמין יותר, מיוחד ומרשים יותר, כי הרושם הראשוני כן קובע!

×

היי, כאן דורית 😃

×
דילוג לתוכן