דורית פריצקי

052-6221200

לוגו דורית פריצקי אמנות לחללים מעוצבים

052-6221200

תוכן עניינים

לוגו 20 שנות יצירה אמנותית דורית פריצקי

אודות הכותבת:

דורית פריצקי

דורית פריצקי

ציירת ומעצבת רב תחומית, יוצרת אמנות דיגיטלית ואמנות מודרנית עכשווית. דורית מציירת ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורים באקריליק וציורים דיגיטליים בכלים טכנולוגיים ממוחשבים. עבודות הווידאו ארט של דורית מיוצגות בפריז על ידי גלריה ArtPoint ועבודותיה מוצגות בחללים ציבורים.
ציוריה מקוריים ומתאפיינים בצבעוניות מרהיבה, מרקמים, שקיפויות ומשחקי אור וצל היוצרים אווירה מהפנטת בכל מקום בו יצירותיה מוצגות. ציוריה נרכשו לבתים יוקרתיים, בתי עסק, לחללים ציבוריים: לובאים, מסעדות ומשרדים.

חתימה באנגלית של דורית פריצקי

אהבתם? שתפו את המאמר עכשיו!

למה כדאי לבקש הדמיה לציור שבחרתי?

אם בחרתם בסגנון הציור המופשט, לא תמיד קל לדמיין איך הציור ייראה בסלון שלך. היות והציורים האבסטרקטיים הם צורת אמנות שלא קלה להבנה, רצוי לראות הדמיה טרם הרכישה. בואו להפוך את ההדמיה למציאות.

ציור הוא ייצוג ויזואלי של רעיון, בין אם מדובר באובייקט ובין אם מדובר בתחושה. אבל כשרואים את הציור באופן אישי, המוח צריך לעבד את המידע מהעיניים, לעבור ולהבין אותו. זה לא פשוט כמו רק להסתכל על משהו – יש פרשנות למה שאתם רואים.

מהדמיה למציאות

כשאתם רוכשים ציור לבית, אתם רוצים להסתגל לציור בכל יום מחדש ולהפוך אותו לחלק מהחיים שלכם. הציור שבחרתם לבית שלכם היא ייצוג מדהים של סוג החיים שאתם רוצים לחיות. ובקיצור – הציור מייצג ומשקף את מי שאתם. לכן כל כך חשוב שתבחרו ציור מתאים לחלל שלכם ולאווירה שאתם רוצים ליצור.

הדרך הטובה ביותר להפוך את הבית שלך לבית מושלם והרמוני היא על ידי הוספת אמנות לקירות. בין אם אתם מחפשים ציור אבסטרקט מודרני או ציור אווירה. מציאת הציור הנכון עבורכם יכול להיות לא פשוט.

בקרו בגלריית אמנות לחללים מעוצבים ותמצאו את הסגנון שמדבר אליכם יותר מכל, למצוא את הגודל והפורמט הנכון – אם הוא גדול מדי, זה יגרום למקום להיראות צפוף ולא מרווח כמו קודם. ואם הוא קטן מדי, יהיה חריג ולא ישתלב עם שאר עיצוב הבית.

אם בחרתם בסגנון הציור המופשט, לא תמיד קל לדמיין איך הציור ייראה בסלון שלכם. היות והציורים האבסטרקטיים הם צורת אמנות שלא קלה להבנה. ואתם מתלבטים בשאלות נוספות כגון: באיזה גובה מהתקרה לתלות את הציור? האם הציור שבחרנו הוא בצבעים ובמרקמים שיתכתבו עם הצבעים והמרקמים הקיימים בחלל?  

יש פתרון!  יש דרך להקל עליכם באמצעות הדמיה פוטוריאליסטית ממוחשבת. באמצעות  מספר כלים טכנולוגים תקבלו הדמיה שתעזור לכם למצוא את היצירה המושלמת. הדמיה של הציור בחלל תאפשר לכם לדמיין את הציור ולהבין אותו טוב יותר.

ההדמיה היא שרות נוסף חינמי לרוכש ורצוי מאוד לבקש ולקבל הדמיה לציור המופשט ולראות איך הוא ייראה בבית שלך לפני הרכישה. בהדמיה שתקבלו אתם תראו את כל החלל המעוצב שלכם עם הציור שבחרתם. ואפילו מכמה זוויות.

המלצה של האמנית: אל תוותרו על הדמיה של הציור במיקומו הרצוי. הכנת ההדמיה לוקחת מספר ימים וכדאי לעשות אותה לציור שבחרתם. ההדמיה תעזור לכם לדמיין ולהמחיש לכם באופן ממשי איך הבית שלכם ייראה עם הציור שבחרתם על הקיר. אתם יכולים גם להשתמש בהדמיה כדי להראות לחברים ובני משפחה איך הבית שלכם ייראה עם יצירות האמנות החדשה הזו בתוכו. ראו למשל הדמיה של הציור "אווירה צבעונית" בחלל

ציור אבסטרקט מודרני - אווירה צבעונית תלוי על הקיר
ציור אבסטרקט מודרני – אווירה צבעונית תלוי על הקיר

סוף לכל הלבטים: האם הציור יתאים לסלון שלי? האם הצבעוניות של הציור מתאימה? האם הגודל מתאים לחלל שלנו? שלחו תמונה של הקיר המיועד לציור – וקבלו ללא עלות הדמיה של הציור שאהבתם במיקומו. ניתן לייצר יותר מהדמיה אחת המאפשרת לכם לראות כיצד ייראו יצירות אמנות שונות בחלל הבית שלכם לפני שתרכשו אותן! יש אפשרות אפילו לדמות איך ציור ייראה בתאורות סביבה שונות, כך שלא תצטרכו לדאוג שהיצירה תהיה בהירה מדי או כהה מדי עבור החלל שלכם.

כל השאלות שבהן התלבטתם טרם הרכישה יתפוגגו לרכישה בטוחה ומהנה. בהצלחה!

בגלריה שלי תמצאו מגוון של סגנונות וגדלים מודרניים מופשטים של ציור, החל מציורי אווירה, ציורי קיר בקנה מידה גדול ועד לציורי אקריליק על קנבס המושלמים לבית שלכם.

להלן כמה תשובות לשאלות של לקוחות שיעזרו לכם בהזמנת הציור לבית

איך אפשר להתאים לי ציור לבית?

להתאמת ציור עלי לראות את החלל שבו ימוקם הציור וכן את פלטת הצבעים הנמצאת בחלל. לשמוע מכם מה הסגנון שאהבתם בגלריה ואיזו אווירה אתם רוצים ליצור אצלכם. שילחו לי בווטסאפ צילום החלל שלכם ותקבלו ללא עלות הדמיה של הציור שאהבתם בחלל שלכם.

מה זה ציור דיגיטלי?

ציור דיגיטלי אני יוצרת בעזרת תוכנות גרפיות ובעזרת לוח ציור דיגיטלי. היתרון בטכניקה זו היא שניתן לשנות ולהחליף צבעוניות בהתאמה אישית לאווירת הבית.

על מה הציור מודפס?

את הציורים לבית אני מדפיסה על חומריים עכשווים ומודרניים כגון: אלומיניום (אלוקובונד) קל משקל, בעובי של 3 מ”מ, פרספקס בעוביים משתנים, או קנבס. ההדפסות במכונות UV איכותיות שאינן דוהות.

האם אפשר לתלות מיד את הציור?

בהחלט כן, ציורים על אלומיניום ופרספקס מגיעים עם פס תליה אחורי נסתר המורחק מהקיר – ליצירת אפקט מרחף. ציור על קנבס מגיע עם מסגרת עץ וחוט תליה אחורי.

כן, זאת בהחלט משימה לא קלה, ואם אתם לא יודעים במה לבחור, ומה מתאים לכם, אל תהססו ליצור קשר, דברו איתי ויחד נדייק את בחירת הציור הנכון עבורכם.

מוזמנים לבקר בגלריה שלי, לבחור ציור לבית שלכם, ממגוון הסגנונות: ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורים דיגיטלים או ציורי אווירה. הגשימו את החלום ,מוזמנים להתרגש מציור מקורי בבית שלכם, מהצבעים והדמיון. בבחירת הציור הנכון תיצרו את השינוי ותהפכו את הבית שלכם למזמין יותר, מיוחד ומרשים יותר, כי הרושם הראשוני כן קובע!

 

×

היי, כאן דורית 😃

×
דילוג לתוכן