דורית פריצקי

052-6221200

לוגו דורית פריצקי אמנות לחללים מעוצבים

052-6221200

תוכן עניינים

לוגו 20 שנות יצירה אמנותית דורית פריצקי

אודות הכותבת:

דורית פריצקי

דורית פריצקי

ציירת ומעצבת רב תחומית, יוצרת אמנות דיגיטלית ואמנות מודרנית עכשווית. דורית מציירת ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורים באקריליק וציורים דיגיטליים בכלים טכנולוגיים ממוחשבים. עבודות הווידאו ארט של דורית מיוצגות בפריז על ידי גלריה ArtPoint ועבודותיה מוצגות בחללים ציבורים.
ציוריה מקוריים ומתאפיינים בצבעוניות מרהיבה, מרקמים, שקיפויות ומשחקי אור וצל היוצרים אווירה מהפנטת בכל מקום בו יצירותיה מוצגות. ציוריה נרכשו לבתים יוקרתיים, בתי עסק, לחללים ציבוריים: לובאים, מסעדות ומשרדים.

חתימה באנגלית של דורית פריצקי

אהבתם? שתפו את המאמר עכשיו!

ציור לפינת אוכל

איך ציור לפינת אוכל יכול לשדרג את כל החלל

ציור אבסטרקט, פרח אדום, ציור מודרני,ציור לפינת אוכל, ציור דיגיטלי
ציור אבסטרקט מודרני "פרח אדום" לפינת האוכל

במאמר הבא נבין איך ציור לפינת אוכל יכול לעשות שינוי גדול ומשמעותי עבור הבית שלכם והאנשים שגרים בו.

כשאתם מעצבים את פינת האוכל שלכם, אתם רוצים ליצור בחלל אווירה ייחודית, שהיא גם מסבירת פנים וגם מזמינה. שילוב ציור בפינת האוכל שלכם היא דרך מצוינת לעשות זאת. הציור מכניס צבע לפינת האוכל ומוסיף עניין באמצעות נושא הציור או הקומפוזיציה שלו.

אזור פינת האוכל הוא מקום התכנסות המשפחה לקראת החגים לסעודת חג משפחתית. גם אם הזמנתם אורחים וחברים לארוחה קלילה יותר, את הציור שלכם כולם יראו ויזכרו. האומנות והציור שתבחרו היא כמובן גם ההשתקפות האישית והטעם שלכם, בעלי הבית. הציור שתבחרו לפינת האוכל שלכם יכול לשמש כחיבור הרמוני בין כל אזור המגורים ובכך לקבוע את הטון האסטטי של כל החלל.

זכרו כי הציור שתבחרו גם משפיע על תחושות ורגשות, איך אנשים מרגישים כשהם נכנסים למרחב הזה! לכן בחירת הציור הנכון לפינת האוכל שלכם חשובה כל כך.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הציור הנכון לפינת האוכל:

  • מה גודל פינת האוכל שלכם? מדדו את גודל החדר וסמנו היכן תרצו למקם את הציור.
  • בדקו האם הציור שתבחרו לפינת האוכל נמצא בחלל פתוח לאזור הסלון, או למטבח?
  • מהם צבעי הקירות שלכם?
  • מהו הסגנון העיצוב שיש אצלכם בבית? מודרני, כפרי
  • איזה סוג של יצירות אמנות אתה רוצים לכלול על הקירות שלכם?

חשוב לשקול איזה סוג של ציורים יעבוד הכי טוב, אצלכם בחלל של פינת האוכל. ניתן לבחור מתוך מגוון רחב של סגנונות ונושאים:

*   ציורי אבסטרקט

*    ציורי נופים דוגמא לציור נוף בפינת האוכל

*   דמויות

*   ציורים  מינימליסטיים

*   ציור דיגיטלי 

הציור שתבחרו לפינת האוכל שלכם יכול לתרום לשיפור מצב הרוח של הנמצאים בה. הציור ופלטת הצבעים הנכונה יכולים לתת את הטון לחוויית הארוחה. לדוגמה, נופים שלווים או ציורי טבע דומם יכולים ליצור אווירה נינוחה ונוחה, בעוד שציורים מופשטים נועזים ותוססים יכולים להמריץ ולעורר שיחה.

משמעות תרבותית: לציורים וליצירות אמנות יכולות להיות משמעות תרבותית או היסטורית, להוסיף עומק ומשמעות לחדר האוכל. יצירות אמנות יכולות להציג תקופה מסוימת או תנועה מסוימת, מה שהופך את פינת האוכל לחלל חינוכי ועשיר יותר מבחינה תרבותית.

ציורים אבסטרקטים יכולים להוסיף נופך ייחודי ועכשווי לפינת האוכל. הם יכולים ליצור קשת תחושות החל מתחושה של רגיעה נוחות ופתיחות ועד ומסתורין, לעורר את הדמיון ולעודד את בני הבית ואורחים לפרש את יצירות האמנות בדרכם שלהם. בנוסף, תמונות או תצלומים יכולים להיות תוספת אישית וסנטימנטלית יותר לפינת האוכל, להציג זיכרונות יקרים או דיוקנאות משפחתיים. כמו בעבודה הדיגיטלית  הזו.

תמונת קולאז' דיגיטלי של ילד משחק עם גלגל

תמונת קולאז' ילד וגלגל, לפינת אוכל

אופן הצגת הציור בפינת האוכל

*   תלייה על גבי קיר: הדרך הנפוצה ביותר להציג ציורים היא על הקיר. ניתן לתלות אותם אנכית או אופקית, בהתאם להעדפתכם ולגודל חדר האוכל שלכם.

*   על מדף: אם אתם לא רוצים לשים חורים בקירות, שקלו להשתמש במדף צר להצגת תמונות במקום! הם נהדרים להצגת מספר יצירות יחדיו. לאיקאה יש מוצר כזה https://www.ikea.com/il/he/p/mosslanda-picture-ledge-black-70292104/

*   מיקום: בכל מקום שתחליטו לשים אותו, ודאו שלכל ציור יש מספיק מקום סביבו, כדי שהאורחים יוכלו להתפעל בקלות מיופיו כשהם נכנסים לחדר – ואל תשכחו תאורה!

בחירת הצבעים של הציור לפינת האוכל

בחירת הצבע הנכון היא חלק חשוב בעיצוב פינת האוכל שלכם. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא איך אתם רוצים שחדר האוכל שלכם ייראה, ואיזה סוג של מצב רוח אתם רוצים שהוא יעביר. לדוגמה, אם אתם רוצים אווירה חמה ומזמינה, בחרו בצבעים בהירים. מצד שני, אם אתם רוצים מראה רשמי יותר לאירוח עם בני משפחה או חברים בחרו במקום זאת בגוונים כהים יותר.

נקודת מוקד לציור בפינת האוכל

נקודת מוקד היא יצירת אמנות שמושכת תשומת לב לעצמה ויוצרת תחושה של תנועה בחדר. המפתח ליצירת נקודת מוקד הוא בחירת משהו עם השפעה, כמו ציור אבסטרקט מקורי. אם אינך בטוח היכן להתחיל, עיין במדריך שלי כיצד לבחור ציור אבסטרקט מודרני לסלון 

אם יש לכם מספר יצירות אמנות בחדר האוכל, נסו לקבץ אותן יחד סביב יצירה אחת גדולה.

אם אתם רוצים לגרום לתשומת לב בצבע ועניין לפינת האוכל שלכם הוסיפו נקודת מוקד  על ידי ציור  ייחודי שאליו העיניים שלכם ימשכו, פשוט בחרו יצירת אמנות אחת לקיר שלכם!

ואל תשכחו להוסיף צמחים: צמחים מוסיפים חיים ותנועה לכל חדר – והם מכניסים את הטבע פנימה!

אל תהססו השקיעו בציור לפינת האוכל

בחירת ציור מקורי מעלה את ערך השקעה: יצירות אמנות וציורים באיכות גבוהה יכולים לעלות בערכם לאורך זמן, מה שהופך אותם להשקעה חכמה עבור אספנים וחובבי אמנות.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרכים להבליט את פינת האוכל שלכם, ציור ישדרג ויחולל את השינוי. ציור בפינת האוכל ייצור אווירה ייחודית ויוסיף אישיות לבית שלך. ההשפעה של יצירת אמנות על האסתטיקה הכללית של החלל בפינת האוכל אינה מוטלת בספק.

להלן כמה תשובות לשאלות של לקוחות שיעזרו לכם בהזמנת הציור לבית

איך אפשר להתאים לי ציור לבית?

להתאמת ציור עלי לראות את החלל שבו ימוקם הציור וכן את פלטת הצבעים הנמצאת בחלל. לשמוע מכם מה הסגנון שאהבתם בגלריה ואיזו אווירה אתם רוצים ליצור אצלכם. שילחו לי בווטסאפ צילום החלל שלכם ותקבלו ללא עלות הדמיה של הציור שאהבתם בחלל שלכם.

מה זה ציור דיגיטלי?

ציור דיגיטלי אני יוצרת בעזרת תוכנות גרפיות ובעזרת לוח ציור דיגיטלי. היתרון בטכניקה זו היא שניתן לשנות ולהחליף צבעוניות בהתאמה אישית לאווירת הבית.

על מה הציור מודפס?

את הציורים לבית אני מדפיסה על חומריים עכשווים ומודרניים כגון: אלומיניום (אלוקובונד) קל משקל, בעובי של 3 מ”מ, פרספקס בעוביים משתנים, או קנבס. ההדפסות במכונות UV איכותיות שאינן דוהות.

האם אפשר לתלות מיד את הציור?

בהחלט כן, ציורים על אלומיניום ופרספקס מגיעים עם פס תליה אחורי נסתר המורחק מהקיר – ליצירת אפקט מרחף. ציור על קנבס מגיע עם מסגרת עץ וחוט תליה אחורי.

כן, זאת בהחלט משימה לא קלה, ואם אתם לא יודעים במה לבחור, ומה מתאים לכם, אל תהססו ליצור קשר, דברו איתי ויחד נדייק את בחירת הציור הנכון עבורכם.

מוזמנים לבקר בגלריה שלי, לבחור ציור יפה לבית שלכם, ממגוון הסגנונות: ציורי אבסטרקט מודרניים, ציורי אקריליק, ציורים דיגיטלים או ציורי אווירה. הגשימו את החלום. מוזמנים להתרגש מציור מקורי בבית שלכם, מהצבעים והדמיון. בבחירת הציור הנכון תיצרו את השינוי ותהפכו את הבית שלכם למזמין יותר, מיוחד ומרשים יותר, כי הרושם הראשוני כן קובע!

×

היי, כאן דורית 😃

×
דילוג לתוכן