דורית פריצקי

052-6221200

לוגו דורית פריצקי אמנות לחללים מעוצבים

052-6221200

dorit paretsky artist - project

קונספט אמנותי לציור ללובי – יהלום 9 באר יעקב

מהפך!  מלובי אפור – ללובי צבעוני מזמין ועכשווי

הפיכת לובי אפור לחלל מזמין ועכשווי היא אתגר עיצובי שבעלי נכסים רבים מתמודדים איתו. בפרוייקט זה, נחקור את תהליך הפיכתו של לובי משעמם ולא מושך לאזור תוסס ומודרני המקבל בברכה דיירים ומבקרים.

לובי אפור יכול לשדר אווירה קרה ולא נעימה, מה שהופך אותו ללא מזמין עבור דיירים ומבקרים. אפור מזוהה לעתים קרובות עם קהות וחוסר אנרגיה, שאינה האווירה האידיאלית לחלל עכשווי. בנוסף, אפור יכול לגרום ללובי להיראות קטן וכהה יותר, מה שמפחית עוד יותר את המשיכה שלו. כדי להפוך לובי אפור לחלל מזמין ועכשווי, חיוני לטפל בנושאים אלה וליצור סביבה תוססת ומסבירת פנים יותר.

החזון למהפך בלובי

החזון של המהפך בלובי היה להפוך את הלובי האפור המשעמם וחסר ההשראה לחלל צבעוני, מזמין ועכשווי. המטרה הייתה ליצור סביבה שתגרום לדיירים ולמבקרים להרגיש רצויים ומרוממים ברגע שהם נכנסים לבניין. החזון כלל שילוב אלמנטים של טבע, צבעים עזים ועיצוב מודרני ליצירת חלל מושך ויזואלית ומגרה ויזואלית. על ידי הכנסת חום ואנרגיה, הלובי יהפוך למקום שבו אנשים ירצו לבלות זמן ולהתרועע. לובי הכניסה לבניין הוא החלל הראשון כשאתם, בני משפחה, חברים ואורחים מגיעים הביתה. זה השער הראשי לבית שלכם ורצוי שהוא יהיה מסביר פנים ומושך ויזואלית.

בחירת הצבעים והגוונים הנכונים ללובי

כשמדובר בהפיכת לובי אפור לחלל מזמין ועכשווי, בחירת הצבעים והגוונים הנכונים היא חשובה ביותר. בחרו בצבעים חמים ומלאי חיים שמעוררים תחושה של אנרגיה וחיוביות. חשוב להשתמש בצבעי הדגשה נועזים כדי ליצור עניין חזותי. 

פסיכולוגיית הצבעים ממלאת תפקיד משמעותי ביצירת האווירה הרצויה. לדוגמה, גוונים של כחול מקדמים רוגע ורוגע, בעוד ירוקים קשורים לטבע ורעננות. מצד שני, צבעים חמים כמו כתום ואדום יכולים לעורר ולהמריץ מבקרים.

יצירת כניסה מסבירת פנים

כאשר הופכים לובי אפור לחלל מזמין ועכשווי, חשוב להתמקד ביצירת כניסה מזמינה. התחילו בהוספת גוף תאורה ייחודי או יצירת אמנות מוצהרת כדי למשוך את תשומת הלב של המבקרים. שילוב ספה נוחה ישדרג גם הוא את האווירה הכללית מסבירת הפנים. אל תשכחו לשלב צמחים וירק כדי להכניס מגע של טבע לתוך הבית. על ידי שימת לב לפרטי הכניסה, תוכלו להבטיח שהמבקרים ירגישו מיד רצויים ומסוקרנים מהמהפך של הלובי שלכם.

מלובי אפור ומשעמם – לחלל מלא חיים

ראו כיצד הפכתי חלל אפור, משעמם לאזור מלא חיים, צבעוני, כאשר הצבעים ומשיכות המכחול מוסיפים לחלל אנרגיה ושמחה. הציור השתקפויות שדרג באופן מיידי את החלל, והוסיף עומק ועניין לכל הנכנסים והעוברים בלובי. הלובי זכה לעדנה מחודשת.

היצירה המקורית "השתקפויות" נבחרה על ידי מעצבת הפנים: שני שטרן בכדי להעצים את חלל הלובי ולהקנות לו אווירה צבעונית ושמחה.

הציורים הותאמו לחלל  – וחולקו ל-2 יצירות נפרדות  בגודל 140*140 מטר, כאשר המטרה היתה ליצור הדגש ויזואלי,  נקודת עניין מיד עם הכניסה ללובי.

להשלמת המראה והתרשמות דיירי הבניין הועברה הדמייה הממחישה כיצד תיראה התמונה בחלל הלובי.

כמו כן, המלצתי להפיק את הדפסת התמונות על אלומניום כסף מוברש, שהעניקה ללובי מגע של אלגנטיות ותחכום. התמונות נראות צפות מהקיר, באמצעות תליה אחורית נסתרת.

ההדמיה אושרה וההמלצות נתקבלו – ויצאנו להפקה! 

ראו מטה בתמונות את התהליך, שבסיומו הגיעו הדיירים לראות את השינוי המדהים ולחוות את האווירה שחלה בלובי.

השתקפויות

בהתקנת התמונה על גבי הקיר

השתקפויות

בהתקנת התמונה על גבי הקיר

השתקפויות

הלובי הפך למזמין ונעים בכניסה לבית

השתקפויות

דורית פריצקי, ליד התמונה בלובי הכניסה

מתלבטים? לא בטוחים איך ניתן לשדרג את החלל שלכם?

לתאום פגישה התקשרו אלי  דורית  052-6221200

רוצים להתייעץ איתי ? בכל שאלה או בקשה שילחו אלי הודעה בטופס הבא ואשמח לחזור אליכם במהרה

×

היי, כאן דורית 😃

×
דילוג לתוכן